יום שני, 21 בספטמבר 2020

סיום זוגיות האם כשלון או הצלחה?

סיום זוגיות האם כשלון או הצלחה?

ליאת הגיעה אלי לטיפול ופתחה אני כזו לוזרית שוב נכשלתי בלהחזיק זוגיות, כל פעם נכנסת לזוגיות בטוחה שזהו זו הזוגיות של חיי ואז אחרי תקופה לפעמים קצרה ולפעמים ארוכה אני כבר לא מסוגלת להשאר או שנוצרים פערים ביננו, דברים שאהבתי בו פתאום גורמים לי לחיה, תמיד יש משהו שיוצר לנו את סיום הקשר.

לעולם לא אמצא זוגיות? באמת אני כזו כשלון?

אז פרידה האם היא כשלון או הצלחה. 

אתם יודעים לזוגיות יש תפקיד, תפקיד להעביר אותנו שיעורים, שכן כל אחד מבני הזוג הינו שיקוף אחד לשני. 

לפני שאנחנו  מגיעים לכאן אנו בוחרים לעבור שיעורים וגם עם אילו נשמות לעבור אותם. 

את השיעורים אנו יכולים לעבור מול אנשים בכלל, מול בני זוג או בתהליכים בהם אנו משחררים דפוסים ישנים, טראומות וחוויות, משנים אמונות וכך מנקים ומסיימים שיעור. 

כשאנחנו נמצאים בזוגיות בה אנו לא מרגישים שייכות, בה אנו שמים מסכות, בה לא טוב לנו, השאלה האם להשאר בה מתוך כוח האינרציה, מתוך הרגל, מתוך מה יגידו, ועדיין לסבול וגם לא להרגיש אהובים זה סבל, או לסיים זוגיות ולהשתחרר? 

תפקידנו כאן על הפלנטה כלפי עצמנו הוא לפני הכל להיות מאושרים, לרב מחפשים את האושר מבחוץ כשכל התשובות בתוכנו. יש לנו מכוון בתוכנו שאומר לנו מה נכון לנו ומה לא, אך להרבה אנשים קל יותר להקשיב לקולות החיצוניים ולא לקול הפנימי שלהם עצמם. 

אין סיבה שנשאר בזוגיות שבה לא טוב לנו ולא אני לא אומרת על כל משבר מיד לפרד, לבדוק מה אותו משבר משקף, לעשות עבודה, לשחרר ולשחרר את מה שגרם לכך, לעבוד על הזוגיות ביחד, אך ישנם מצבים שצד אחד עושה עבודה פנימית וצד שני נוח לו במצב ולא מנסה בכלל ואז אחרי שהשיעור נלמד הזוגיות סיימה את תפקידה זה נקרה זוגיות קרמתית ולכן כשזוגיות מסתיימת אין זה כשלון כי אם שיעור שהסתיים  על מנת לעבור למדרגה הבאה לזוגיות בתדר שמדוייק עבורנו. כשהשאיפה שלנו להגיע לזוגיות הקוסמית שהיא זוגיות שבה אנו מתפתחים וצומחים ביחד ובמקביל משקפים אחד לשניה ומשם מתפתחים כך שלא נוצרים פערים. 

כשאנו חווים פרידה ככשלון חשוב לבדוק ראשית איפה חווינו כשלון בילדות, או בחיים קודמים, להבין למה הכשלון משוייך, לאילו אמונות ושם לשחרר.  

אז פרידות האם זה כשלןן או הצלחה? 

אם נתייחס לפרידה כסיום שלב כמו שמסיימים כיתה ועולים לשנה הבאה התפיסה שלנו תשתנה להצלחה כי היינו קשובים לעצמנו למה נכון לנו ומשם נמשיך להתפתח. 

אז על מה דיברנו היום? 

דיברנו על שיעורי הזוגיות וכיצד הם נלמדים הם מול אנשים הם בזוגיות והן בתהליכים אישיים 
 
מזמינה אתכם להצטרף לקבוצתי זוגיות ומיניות תודעתית הכתובת נמצאת למעלה 

אהבה עצמית היא הבסיס לכל מערכות היחסים שקיימים בתוכנו שכן כשאנו ברמת אהבה עצמית גבוהה אנו בשלמות עם עצמנו ואת אותה שלמות ושלום עם עצמנו אנו מפיצים החוצה ואז מושכים אלינו בני זוג מאותו התדר שנמצאים באהבה עצמית שיראו אותנו שישימו אותנו ראשונים בסדר העדיפויות שלהם, שיידעו להעניק ולעטוף ולהיות קשובים. 

תמיד יש עוד שלב לעבור בנושא אהבה עצמית. להתעלות לעוד רמה. 

בקרוב נפתחת קבוצה נוספת של אהבה עצמית, מוזמנים להצטרף בלינק 
https://lahavsworld.vp4.me/selflove

כמו כן מוזמנים להצטרף לקבוצתי בווטסאפ זוגיות ומיניות תודעתית דרך הלינק הבא 
https://chat.whatsapp.com/I8SSA8yNglD1VWPK5jGVNQ

באהבה ❤ 
לי-אור 💜 💛

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק