יום שבת, 3 באוקטובר 2020

עשו לי לקחו לי שתו לי וכיצד משפיע על חיינו

 

קורבנות

אתמול קיבלתי טלפון מאדם שלא הכרתי וסיפר לי על שני אחים שהם בסביבות גיל ה 50 מהמגזר הדתי ועדיין רווקים. אמר שלמרות שניסו להכיר להם לא הגיעו לידי מימוש זוגי.

כמו כן אמר את חייבת להבין משהו אנחנו מאמינים שאנחנו זה כלום והאל הוא הכל.

כלומר? כל מה שקורה הוא מלמעלה? לכם אין קשר למה שקורה בחייכם? אתה מבין שזה ביטול עצמי? שזה בעצם קורבני ולא לקחת אחריות על החיים שלכם?

 

אתם מכירים את הביטוי עשו לי לקחו לי שתו לי? הכל קורה מבחוץ שום דבר לא באמת קשור אלי, אני לא יוצר ולא עושה.

את הנושא הזה אני מכירה אישית כל ילדותי, גדלתי עם אמא מקרבנת וקורבנית ומאחר ולא הצליחה ללמוד את השיעור, מיגנטה לעצמה כל הזמן חוויות קשות, ביניהן אפילו שיתוק. כל השיעורים באו כדי ללמד אותה להתחבר לעוצמות שלה, לא להאשים בחוץ ולהבין שהיא יוצרת מציאות, אך היא בחרה בדרך הקלה של האשמות חיצוניות עשו לי לקחו לי שתו לי.

 

אז לפני הכל חשוב להסביר משהו בסיסי, לפני שהגענו לכאן לפני שבחרנו לרדת לכאן ולהתגלם בגוף אנוש כאן על פלנטת ארץ, בחרנו איזה שיעורים לחוות, אחד מהם הוא קורבנות, גם בחרנו עם מי נחווה את השיעורים הללו. ואז הגענו לכאן ושכחנו, שכחנו כמה אנו עוצמתיים, כמה אנחנו אלוהיים, שכחנו שאנחנו היחידים שיכולים ליצור את מציאות חיינו וכשהיא פחות נראית לנו זה אומר שיש לנו אמונות שנוגדות ומעכבות את המציאות אותה אנו רוצים.

 

דבר נוסף שחשוב שנזכור שבכל אחד מאיתנו קיים פן האנוש שהוא חווה את החוויות ודרכו צפים לנו הקשיים, הרגשות, אך גם קיים בנו פן האלוהי אותו חלק שדרכו אנו חווים אהבה אינסופית, חמלה, רכות, קבלת האחר כפי שהוא. אותו חלק אלוהי בתוכנו הוא שיוצר את המציאות בחיינו ולכן אנו כבני אנוש חייבים ללמוד לקחת אחריות על חיינו, על פעולותינו, ועל מה אנו עושים כדי לשנות, אין אשמים חיצוניים אלא הכל מתחיל מתוכנו, מתוך האמונות שקיימות לנו בתת מודע והן שיוצרות את המציאות.

 

אך כשאנו חושבים שהכל חיצוני אנו נשארים בתודעת הקורבן המנוהל מבחוץ ולכן תמיד יחפש אשמים.

 

גם אותם רווקים שלא מצאו זוגיות, הכל מתחיל בתת מודע שלהם, בזכרונות הנשמתיים שלהם, ובאמונות שמנהלות אותם.

 

ולכן כדי לטפל בכך לפני הכל צריך להבין מהיכן מגיעה הקורבנות ולמה בחרו בשיעור הזה, מה עוד נשאר לרפא ולשחרר ולסלוח בנושא, כדי לשנות את התודעה מקורבנות לחופש, לאני יוצר, לאמון בעצמי ולעצמי, במי אני ומה יכולותיי ולהבין עד כמה  אנחנו עוצמתיים.

 

אחד הדברים המשמעותיים הם שכולנו נמצאים בחיבור של רשת קריסטלית אחת גדולה, אין טוב יותר או טוב פחות, כולנו אחד וכשיש קבוצה קורבנית היא לא מאפשרת לאחרים להתעלות ולהתפתח ובשורה התחתונה מטרתנו להתפתח ולהתעלות.

 

ולכן העבודה הנדרשת היא עבודה פנימית, כדי לשחרר חוויות עבר ואמונות שמנהלות אותנו.

 

איפה קורבנות תופסת אתכם? איך אתם מרגישים מולה?

 

והבסיס, להכל הכל הכל הוא אהבה עצמית, כשאנו עובדים ומחזקים את האהבה העצמית, צפים בדרך חוויות קורבניות, חוויות של ביטול עצמי, חוויות של שיפוטיות וביקורתיות, דחיה ונטישה חוסר אהבה חוסר הערכה ועוד וכל אלה צפים כי סיימו את תפקידם, כדי להעצים אותנו על מנת שנבין כמה עוצמתיים אנחנו.

 

קבוצה נוספת של אהבה עצמית יוצאת בימים אלה לדרך.

הפרוייקט מורכב משני חלקים הראשון 21 יום של סרטונים כל יום בנושא אחר עם חיבור לאהבה עצמית תרגול אהבה עצמית תרגול מנטרה ועוד.

 

החלק השני, תרגול מדיטציה 21 יום בה משחררים מרפאים וסולחים על חוויות בהן לא היינו אהובים ולא היינו מוערכים וחיבור לעצמנו ולעוצמתנו.

 

ולסיום מפגש זום עם תהליך. סיום

 

וכל הפלא הזה ב 199 ש"ח בלבד

לפרטים והרשמה הכנסו ללינק

https://lahavsworld.vp4.me/selflove

ובקרוב תפתח קבוצה ראשונה ליצירת ומיגנוט הזוגיות הקוסמית

לפרטים שילחו הודעה בפרטי

 

באהבה

לי-אור♥♥

4 חודשים בהם נשחרר תודעות ואמונות שחוסמות אותנו מיצירת אותה זוגיות אליה. אנו כה כמהים

 

לפרטים והרשמה ניתן לפנות. אלי בפרטי או להשאיר בתגובה זוגיות ואחזור עם הפרטים.

 

באהבה

לי-אור 💜 💛

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה