יום רביעי, 21 באוקטובר 2020

דחיה והקטנת האחר או היא אמרה לי לא

 

דחיה והקטנה או היא אמרה לי לא

 

אתמול נתקלתי בסיטואציה מול גבר שפנה אלי ואחרי 2 משפטים הבנתי שהוא לא מתאים, אז אמרתי לו יפה שזה לא מתאים ומיד קיבלתי גידופים מילים לא יפות ועוד

 

יש אנשים שקשה להם עם המילה לא, הם לא יודעים לקבל אותה, חלקם כי קיבלו רק לא בילדותם, וחלקם כי מעולם לא קיבלו לא.

 

מה שהם עושים כדי להרגיש טוב עם הדחיה, הם מקטינים את האחר, כשהם פוגעים באחר הם מרגישים גדולים וחזקים.

 

אלה אנשים שיש להם אמונה שזוגיות היא מאבק עם אנשים. עם אנשים כאלה  להכנס לזוגיות נחווה תמיד מאבק, בכל נושא, בכל דבר, או שהם הצודקים או שאם לא נסכים איתם יקטינו אותנו.

 

השבוע נתקלתי במטופלת שסיפרה לי ביחסים במשפחת המקור כשאמא שלה הציעה לה להתנהל בצורה מסיימת והיא לא הסכימה איתה, היא היתה מקטינה אותה, מערערת לה את הביטחון העצמי, זו שיטה שבה כשלא מקבלים את אותו אדם או את מה שהוא המליץ הוא בעצם מקרבן אותנו.

 

אז יש לנו כאן עניין עם קורבנות, עניין עם מאבק, והכי חשוב עניין עם אהבה עצמית. כי כשאנו אוהבים את עצמנו אנו בשלמות עם עצמנו וגם אם קיבלנו דחיה זו לא באמת דחיה זו אי הסכמה ומותר לאנשים לא להסכים או לא להתאים. ולדעת לכבד את הצד השני.

 

אבל נשאלת שאלת השאלות למה זה מגיע למרחב שלי?

א. לבדוק את התגובה שלי האם זה מזיז אותי מהסנטר שלי? אם כן גם לי יש עניין עם הלא וחשוב לבדוק מהיכן זה מגיע ולעשות עבודה פנימית.

 

ב. לבדוק היכן אני נמצא מול קורבנות, האם אני עדיין בשיעור הקורבנות או שכבר סיימתי אותו, אם זה מניע אותי, מזיז אותי מהסנטר, אז הקורבנות לא הסתיימה, ועדיין יש מה לשחרר, אם לא זזתי מהסנטר אז כמו שזה בא זה יילך ולא יפריע לי עוד, זה לא באמת שיעור שיש לי עניין איתו. לרב זה מבחני יקום, לבדוק אם סיימנו את השיעור ואת התגובות שלנו. כשאנו מסיימים את השיעור אנו לא זזים מהסנטר שלנו.

 

ג. אהבה עצמית, כשאנו באהבה עצמית ואנו אוהבים את עצמנו ובשלמות עם עצמנו גם כשנקבל לא נדע לכבד את הצד השני, גם נדע להגיד לא, ולהעמיד גבולות, כי אנחנו במרכז ואנו קשובים לעצמנו לרצונותינו לצרכינו.

 

אך כשאנו פחות אוהבים את עצמנו ופחות בשלמות עם עצמנו זה יגרום לנו לתחושת דחיה או כשנגיד לא יכול לגרור תגובה שלילית, גידופים, מילים לא יפות, ולהזיז אותנו מהסנטר עד כדי לערער לנו את הבטחון העצמי.

 

אז מה עושים?

אם אנחנו בצד שמקבל לא לבדוק איפה יושבת אצלנו דחיה ואיפה יושבת קורבנות ולעשות עבודה פנימית גם ובמיוחד עם איש מקצוע

 

אם אנחנו בצד השני שאומר את הלא וקיבל גידופים, לבדוק איך זה נגע בנו, אם נגע בנו והזיז אותנו מהסנטר, יש עבודה פנימית בנוגע לגבולות, דחיה, קורבנות ואהבה עצמית

 

 יום אחד הגיע אלי מטופל בדיוק בנושא הזה הוא קיבל "לא" בשרשרת כלומר חווה כל הזמן דחייה,

 

נכנסנו לתהליך וגילינו שבילדותו על כל דבר אמא שלו אמרה לו לא, כל מה שביקש הדבר הראשון שעלה היה לא. באיזשהו שלב הוא הפסיק לבקש כי ידע מראש מה תהיה התשובה. המילה לא גרמה לו לכעס רב ולכן כל פעם שהיה מקבל דחיה כזו מאיזושהי אשה היה מבטא את הכעס שלו בגידופים והקטנות.

 

עשינו תהליך ריפוי מול הדחיה ומול האמא שיחררנו אותו מהקורבנות. מה שמדהים היה שמיד אחר כך התחיל לקבל כן כשפנה לנשים והיום הוא בזוגיות מאושרת וגם יודע לקבל לא וחוסר הסכמה לרצונו.

 

 נגע בכם? מזמינה אתכם לשיחת יעוץ טלפונית של 20 דק במתנה שילחו הודעה בפרטי.

 

 אהבה עצמית היא הבסיס, להכל מזמינה אתכם לפרוייקט אהבה עצמית בה נחזק את האהבה העצמית שלכם. פרוייקט מדהי של חודש וחצי פרטים בלינק המצורף

https://lahavsworld.vp4.me/selflove

 

כמו כן מזמינה אתכם להצטרף לקבוצתי בווטסאפ הלינק מעל הלייב

 https://chat.whatsapp.com/I8SSA8yNglD1VWPK5jGVNQ


באהבה

לי-אור 💜 💛

תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק