יום שני, 9 במרץ 2020

אימוץ וכיצד משפיע על זוגיות

אימוץ וכיצד משפיע על זוגיות

אליה בת ה 16 קורעת ללדת היא יודעת ש 9 החודשים האחרונים היו מאוד לא פשוטים, מלאים בהתלבטות, היא נכנסה להריון בטעות, בן זוגה עזב ברגע ששמע ועד שכבר גילתה היה מאוחר מדי להפיל, כל תקופת ההיריון היתה מנותקת מחבריה וידעה שאת התינוק הזה היא לא משאירה הרגישה כאילו יש לה נגע זר בתוך גופה. 

ממש חיכתה שהסאגה הזו תסתיים שתמסור אותו לאימוץ ותוכל לחזור לחייה. 


אימוץ וכיצד משפיע על הזוגיות

ילד מאומץ הוא ילד שספג כל זמן ההריון את ההתלבטות האם להשאירו או למוסרו לאימוץ, הוא ספג את תחושת הלא רצוי, את הדחוי.

כשתינוק נמסר לאימוץ הוא מרגיש נטוש על ידי אימו למרות שיש משפחה חדשה שאוהבת אותו ומקבלת אותו בזרועות פתוחות ואוהבות.

תחושת הדחיה, הנטישה, הלא רצוי מלווה אותו במהלך חייו.

ואז כשנכנס למצבים חברתיים תמיד יבדוק שלא ידחה או ירגיש לא רצוי שכן אם כן יילך מהמקום ולא ישאר.

ילד כזה כשנמצא בזוגיות תמיד יחווה את הפחד מדחיה ונטישה מהר מאוד כשירגיש שמדברים מהצד יחשוב שמדברים עליו, וירגיש לא רצוי לא אהוב.

היה לי מטופל שאומץ. על ידי משפחה שהיתה כמהה לילדים אך לא הצליחה להביא. היתה להם ילדה אחת ביולוגית וכבר גדולה ממש וכשהוא אומץ כתינוק, להם זו היתה חגיגה גדולה.

הוא תמיד בחן את הוריו עד כמה הם באמת אוהבים אותו, עד כמה תמיד היו שם בשבילו והספיק דבר הכי קטן כדי שיעיב על תחושת השייכות שלו על כך שירגיש דחוי.

הוא הגיע אלי לטיפול בעקבות פניית אשתו שהגביל אותה בכל פעם שרצתה ללכת לאנשהו בלעדיו אמר לה "את נוטשת אותי"
החיים נהיו קשים מנשוא, מצד אחד המון אהבה ותשוקה ומצד שני הגבלה היא הרגישה כמו בכלא מזהב אפילו שקלה גרושין.

כשהגיע אלי, ראיתי גבר יפה, כריזמטי, יודע לדבר ולהרשים את הסביבה אך עם עיניים כבויות מלא במסכות. 

כשהתחלנו לטפל מהר מאוד הגענו לילדות ותחושת חוסר השייכות, פחד הדחיה ונטישה עלה לאורך כל הילדות והתינוקות. 

עד שיצא עניין האימוץ. 

עשינו תהליך סליחה מול האם הביולוגית על הנטישה שלה מתוך הבנה שהיתה צעירה מדי להתמודדות. 

הוא הבין שהיתה זו בחירת נשמתו לעבור את השיעור ובסופו של דבר בחרה בו משפחה אוהבת שקיבלה אותו על אף כל גחמותיו אט אט הבין עד כמה בר מזל הוא בסופו של דבר. 

שחררנו את המקור לפחד הנטישה והדחיה. 

תהליכי הסליחה והחיבור לעצמו שהוא יאהב את עצמו כפי שהוא, יקבל את עצמו, שיחרר בדידות ולבדות שיהיה עבור עצמו ולא ינטוש את עצמו כל פעם שכואב הם שהשליכו על הזוגיות שלו. 


והיום שניהם חיים בזוגיות נפלאה היא מרגישה חופשיה, יכולה לצאת גם בלעדיו והוא בלעדיה וכל פעם אחרי בילוי חוזרים הם בכמיהה אחד אל השניה. 


אז גם לאימוץ יש השלכות על הזוגיות חשוב להבין זאת כדי להתמודד עם התסמינים 


חוויתם הזדהות עם הנאמר מוזמנים ליצור קשר לשיחת יעוץ בהנחה 

באהבה ❤ 
לי-אור 💜 💛

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ שלי הכנסו ללינק
זוגיות ומיניות תודעתית

תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק