יום חמישי, 13 ביוני 2019

זוגיות במשבר - ריצוי וביטול עצמי


זוגיות במשבר - ריצוי וביטול עצמי

כשאנחנו גדלים בבית בו יש חוקים קשוחים שבהם צריך לעמוד  ואין מרחב להביע את רצונותינו, את מיד אנחנו, את הבחירות שלנו וההתנסות שלנו גם אם היא תגרום לפגיעה אך תאפשר לנו ללמוד מה נכון ולא באמת עבורנו. 

יכולות להיווצר שני סוגי תסריטים לילדים ובני נוער בתרחיש הזה:
האחת, שנמרוד ולא נסכים להגבלות הללו נתנגד ולא נציית להן מה שיביא כמובן לענישה הבית יהפוך לשדה קרב, מריבות, צעקות, התמרדויות, ענישה וכו'.

השניה, שנהפוך ל YES MANים כל דבר שיגידו לנו נגיד אמן כי נדע שאם לא נענש ונבחר לא להתנגד מה שעשוי לגרום לריצוי ואף החמור יותר לביטול עצמי.

א/נשים שגדלו בבתים עם חוקים קשים ונכנסים לקטגוריה השניה זה משפיע עליהם גם בזוגיות גם שם הם הופכים לבני זוג מרצים, מוכנים לעשות כל שניתן לבן/בת הזוג כדי שיהיו מרוצים (יכול להביא לרמה של קורבנות) וגם להביא לביטול עצמי בזוגיות כלומר לשאת את בן/בת הזוג על כפיים להמליך אותו למלך ולשכוח את הרצונות של המרצה והמבטל עצמו או לחילופין אין הוא יודע מה הם רצונותיו וכך משליך את רצונות הפרטנר כאילו הם רצונותיו שלו.

יצא לי לשאול נשים כאלה מי את ומה את אוהבת?
והפלא ופלא הן פשוט לא ידעו להגיד מעולם לא היה להם את מרחב החקירה כדי לדעת מה הן אוהבות רק מה שההורים שלהם אהבו ודחפו אותם אליו הוא נתפס כתחום שהן אוהבות ולאט לאט כשקילפתי אותן גילו שהן בכלל לא אוהבות עשו זאת בשביל ההורים.

התחברת לנאמר?
קראת עד כה ?
את/ה זכאים לשיחת יעוץ מתנה עימי

התשאירו תגובה "אני" או "שיחה" ואחזור אליכם לתאום

וכמו כן מזמינה אתכם לסרטון בנוגע לביטול עצמי הלינק ממש כאן למטה



באהבה ♥
לי-אור ♥♥

תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק