יום חמישי, 27 ביוני 2019

זוגיות במשבר - שינויים וכיצד משפיעים על הזוגיות בזוגיות



שינויים  וכיצד משפיעים על הזוגיות

מכירים את זה שאתם מכירים בן/בת זוג לאט לאט מכירים אותו/ה יותר ויותר,יודעים אפילו איך הוא/יא הולך/ת להגיב על כל סיטואציה, מה מרגיז אותו/ה, מה מרכך אותו/ה, מה מפעיל אותו/ה, מה מרגיע אותו/ה מה מעניק לו/ה אהבה, מה מרחיק אותו/ה...

ואז הוא מתחיל להשתנות לנגד עיניכם וזה ממש מבהיל, אתם מרגישים שהוא/היא כאילו מתמוסס לכם בין הידיים, הפחד הכי חזק שעולה זה הפחד לאבד אותו... מכירים את זה?

אז שינויים בתוך הזוגיות

זוכרים בשביל מה הגענו לעולם הזה? לפלנטה הנפלאה הזו?

לא בשביל מי יהיה בן/בת הזוג, לא בשביל איזה בית או עבודה או קריירה תהיה לנו, וגם לא בשביל איזה אוטו, או איזה ילדים יהיו לנו...

באנו כדי לצמוח רוחנית התפתחותית ואישית !! ואם כך הדבר אין פלא שאנו עוברים תהליכי שינוי !!

הפעלות בתוך הזוגיות
תהליכי שינוי יכולים לחול בתוך הזוגיות (כמו דגם כשאנו ללא זוגיות). כמו למשל כשאנחנו מבינים שיש התנהגות מסוימת של בן זוגנו שמפעילה אותנו וכבר נמאס לנו שכל פעם בגלל אותו הדבר אנו כועסים. בהתחלה כל פעם נאשים א בן/בת הזוג וזה יגרור מריבות על גבי מריבות אך בסופו של דבר כשנבין שבעצם אין אשמים וזה בתוכנו ואז נרצה לשנות, לרפא את מה שיוצר את הכעס אז בעצם יווצר שינוי ופתאום לבן הזוג יהיה  מוזר וקשה שמה שהיה מפעיל אותנו בעבר כבר לא מפעיל אותנו יותר.

נשמע פתאום משפטים כמו "אני כבר לא מכיר אותך"...

סדנאות מודעות והתפתחות
אופציות נוספות לשינוי יכולות להיות כשנעבור סדנאות התפתחות או מודעות ונביא אותן הביתה ובן הזוג יראה את השינוי שאנו חווים ויהיה לו קשה לקבל את השינוי.
 פה הבחירה שלו האם להצטרף אלינו ולצמוח איתנו או להיות מנותק ואז, אנו נצמח והוא נשאר מאחור.

תהליכי התפתחות וריפוי אישיים
ואופציה נוספת היא שנעבור תהליכים אישיים בהם נרפא מקומות כואבים בתת מודע ומשם נצמח


בכל אלה נעבור שינוי וכתוצאה מכך גם התנהגותנו תשתנה.

וכששינוי מאיים עלינו או על בן זוגנו זה הזמן להבין למה זה מפחיד כל כך, על מה זה יושב אצלו, בתת מודע שמפעיל אותו.

השינוי שלנו יכול ליצור אחת משתי התוצאות:

שינוי גם של בן הזוג השני 
לגרום לו להצטרף ולרצות גם הוא להשתנות כי התנהגותנו החדשה תתחיל להשפיע גם עליו

התרחקות 
ליצור ריחוק והתכנסות בתוכו.

חשוב לזכור, זה שבן זוגנו לא מעוניין שנשתנה לא אומר שאנו צריכים לבלום את התפתחותנו וכתוצאה מכך את השינוי שחל בנו.ח

ולגבי התוצאות זה בדיוק ההבדל בין זוגיות קרמתית לזוגיות קוסמית שאני מדברת עליה כה רבות



אז כל מי שמעוניין בשינוי שהמציאות הנוכחית בחייו כבר לא מתאימה לו יותר והוא רוצה משהו טוב יותר בחייו מוזמן להשאיר תגובה "אני" או "שיחה" או לשלוח לי ווטסאפ ואחזור אליו לשיחת יעוץ מתנה

באהבה 💗
לי-אור 💜 💛
0528766634

#זוגיות במשבר
#זוגיות ומיניות
#מתחים בזוגיות
#קשיים בנישואים 

תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק