יום ראשון, 21 ביולי 2019

זוגיות במשבר - אחריות גברית האמנם ?



אתמול פנה אלי מטופל ואמר לי מתוך תסכול
אני לא נהנה לשכב עם אשתי לא משנה מה שאני לא עושה היא לא גומרת


אז ראשית התפיסה שהגבר אחראי לאורגזמה של האישה מוטעית ביסודה. כל אשה צריכה ללמוד את מיניותה וכשיש בעיה להגיע לאורגזמה, זה אומר שיש שם חסימה מינית והגיע הזמן לשחררה,  

עם זאת חשוב לציין שלקיחת אחריות על האורגזמה אין הדבר אומר שמעכשיו כל אחד מרוכז רק בעצמו, אלא עדיין המשחק המקדים מתוך חיבור מתוך להיות ולעשות טוב אחד לשני ולהתחבר אחד לשני חשוב, אך לא מתוך מטרה להגיע לאורגזמה, ומעבר לכך כשמשחררים את המטרה האורגזמה מגיעה ביתר קלות.

למטופל הסברתי שיעשה מה שהוא נהנה ממנו, ללא הציפיה, ללא האתגור כי כשהוא לא עומד באתגר אז זה מוריד לו מההנאה והרצון לענג את אשתו, והוא חווה תחושת כשלון גם כשזה בכלל לא קשור אליו.


מצרפת לינק ללייב שעשיתי בנוגע לחסימות מיניות

חסימות מיניות


מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הווטסאפ

מיניות כשער להתעלות


בדיוק זו הסיבה שאני פותחת סדנא למיניות נשים מא-מינית למיניות מתפרצת
סדנא קטנה ואינטימית למספר מצומצם של נשים בה נלמד להתחבר לגופנו, לאהוב אותו, להודות לו, לשחרר את מה שמגביל אותנו, נלמד את מיניות ו ומה באמת עושה לנו טוב במיניות וממה אנו מעדיפות להימנע
וכל זה באוירה אינטימית חמימה נעימה ועוטפת
אז מי מצטרפת?
מוזמנת להשאיר הודעה בפרטי או להשאיר את המילה סדנא בתגובות
באהבה 💗
לי-אור 💜 💛


#זוגיותבמשבר
#זוגיותומיניות
#זוגיותטובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה