יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

הסליחה ומהותה


הסליחה ומהותה – מאמר לקראת יום כיפור

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק ליום כיפור. יום כיפור על פי ההלכה הוא יום של צום עינוי ותהליכי סליחה. בכל מקום אנו רואים בקשות של אנשים שיסלחו להם אם פגענו בהם אך המהות האמיתית היא סליחה לעצמנו.

 

בואו נבין את העניין קצת לעומק.

אנו הגענו לכאן כדי ללמוד שיעורי חיים עד כה חווינו את השיעורים בדרכים כואבות ומטלטלות בהן לעיתים נפגענו ולעיתים פגענו, בדרך כלל האשמנו כי החברה לימדה אותנו שכשמשהו קורה אנחנו מחפשים אשמים (הראיה הטובה ביותר לכך, שכל פעם שיש פשלה באחת המערכות הממסדיות מקימים ועדת חקירה, לא שהיא באמת עושה משהו כי תוצאותיה נקברים באיזו מגירה חשוכה, אך עם הכל תמיד יחפשו אשמים). גדלנו על תבנית מחשבתית של אשמה, פגעו בנו אנו מחפשים אשמים. אך, בואו רגע ננסה לשנות את התפיסה הזו, אין אשמים כל סיטואציה שהגיעה לחיינו אנו יצרנו ולכן כל מי שפגע בנו הוא שליח כדי לרפא משהו בתוכנו.

 

כפי שכבר הסברתי הגענו לכאן כדי ללמוד שיעורי חיים והדרך בה למדו את השיעורים עד כה היתה בדרך כואבת וכדי להבין מה אנו צריכים לרפא בתוכנו, מגיעים שליחים שהם אותם אנשים שמגיעים למרחב שלנו ומשקפים לנו משהו שדורש ריפוי אבל לעיתים קשה לנו להבין זאת ואנו מאשימים את השליח על פגיעתו.

 

צריך לזכור משהו חשוב, בכל אחד מאיתנו יש את החלק האנוש, ויש גם את החלק האלוהי. בעבר קראו לזה ניצוץ אלוהי, היום יש חלקי אלוהות גדולים יותר בתוכנו ואותם חלקי אלוהות יוצרים את מציאות חיינו בסינכרון עם רצונותינו הנשמתיים להתפתח, לצמוח, ולגדול וכדי לצמוח אנו צריכים לפני הכל לרפא את אותן חוויות עבר שמשפיעות עלינו. וחלק מאותו ריפוי הפלא ופלא עובר דרך הסליחה.

 

לסלוח לאחר, זה לסלוח לעצמנו, על כי יצרנו את אותה סיטואציה, ממקום של חמלה ואהבה לא ממקום של ביקורתיות ושיפוטיות.

 

במהלך היומיום שלנו, במהלך השגרה לרב אין אנו עוצרים ואומרים אוקיי בואו נבין מה קרה מה אני צריך לרפא איפה אני צריך לסלוח לעצמי, אנו אפילו לא תמיד מבינים את הסימנים שבאים מתוכנו ומבקשים ריפוי ולכן בא יום כיפור, יממה שלמה בה אנו צריכים לעשות פאוז מהחיים, מהשגרה, להתכנס בתוכנו ולעשות בדיוק את אותו הסתכלות של הסליחה, של סליחה לעצמנו ובדרך הזו סליחה לכל מי שעבר בדרכנו ופגע בנו או פגענו בו.

 

היום אנו בעידן שאת תהליכי הסליחה אפשר לעשות כל השנה גם על בסיס יומי, לשחרר את מה שהפריע לנו, מה שנפגענו ממנו ולצמוח משם, לסלוח למי שפגע בנו ולסלוח לעצמנו על שיצרנו את אותה סיטואציה ומשם לצמוח ולהתפתח.

 

את תהליכי הסליחה ניתן לעשות במהלך כל השנה וכשלומדים כיצד לעשת זאת, זה פשוט.

כל סיטואציה שמזיזה אותנו מהסנטר, מאזור הנוחות שלנו היא מכוון שמשהו קרה ויושב על משהו עמוק יותר בתת מודע, שרוצה להרפא, ובו אנו צריכים לטפל ולהבין את מקורו שממש עכשיו דורש מאיתנו ריפוי.

 

אז אנחנו קצת לפני יום כיפור

מזמינה אתכם לעשות תהליך סליחה מיוחד מול עצמכם, מול הילד הפנימי שהוא אתם בכל שלב בחייכם שבו נפגע ועדיין לא רופא ואותם פצעים יצרו אמונות בתת מודע שלנו, שמשפיעות עלינו עד כה. נעשה ריפוי לכל אחד מהילדים הפנימיים שנפגעו, נבין מה היה השיעור  ומשם נצמח ונצא לדרך חדשה ממש עם בואה של השנה החדשה.

 

מחכה לכם

באהבה ♥

לי-אור ♥♥

תגובה 1:

  1. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאי מבוסס בלוס אנג'לס מגלה כיצד הוא ריפא באופן קבוע זיקפה חלשה ושפיכה מהירה חודשיים לאחר שאשתו עזבה אותו, והוא גם אמר כי הכהן הראשי אודודווה גורם לאשתו לשעבר לחזור אחרי שנתיים של הפרדה. אני מתקשר לאותו כהן אודודווה בגלל האתגרים שלי בחיים, יש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות בחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים.
    התמזל מזלי ונתקלתי בכתובת דוא"ל אישיות ליצירת קשר של Dr.Oududuwa Love-Spell Caster (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com)
    היום אני מעיד בשמחה ובאושר לעולם ...
    זה אחד הרגע המשמח ביותר בחיי. אודודווה הכישוף האהבה הגדולה, ארגן כישוף מטעמי כדי להחלים את בעלי לשעבר עם כישוף הקסם שלו וכישוף הכנת האהבה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפש גירושין, נפרדנו לפני 3 חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה מתחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי שאין שעה ביום שעובר שאני לא חושבת עליה, היא מתכוונת אלי לעולם, הוקירתי אותה באותה דרך.
    כל כך לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בה או לגרום לה להרגיש רע .. נתקלתי בבלוג מקוון של עדות כאן משם גברת 'Osawe jennifer' באינטרנט כיצד לורד אודודה הכהן הגדול הגדול של מקדש אודודה, קראתי בתגובות פוסט שונות שהוא עזר לכל כך הרבה אנשים להחזיר את אהבתם לשעבר ולעזור לתקן מערכת יחסים גרושה ומופרדת לחזור לאהבה ולשמח אנשים בזוגיות שלך.
    הסברתי גם את מצבי ואז חיפשתי את עזרתו אבל להפתעתי הכי גדולה הוא אמר לי שהוא יעזור לי במקרה שלי וכאן אני חוגג כי בעלי חזר אלי הביתה, בעלי השתנה לחלוטין לתמיד. הוא תמיד רוצה להיות לצידי והוא לא יכול לעשות שום דבר בלי ההווה שלי. אני ממש נהנה מהנישואים שלי משוחזר, איזו חגיגה נהדרת. אני אמשיך להעיד באינטרנט כי הלורד אודודואה הכהן הגדול הוא באמת שובר התקפות חזק.
    האם אתה זקוק לעזרה בסוגיות דומות בנישואין / קשרים ואז ליצור קשר עם דואר אלקטרוני: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com)
    פיתרון מיידי לבעיות נישואין; ..
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * מחלקות - חנות הגנה
    * רזולוציית קללה
    * טיהור רוחני
    * קסם פוריות - פירות של נשים
    * מגילת גזרות, איות בוטיקי איות ומשחקי WIN-WAMES
    כישוף האהבה הקסום של דרודודואה הוא מאושר ב 100% - אישור תוצאות דחוף.

    השבמחק