יום רביעי, 17 בפברואר 2021

הקטנה והשפלה והשלכותיהם על הזוגיות

 

ערב נפלא חברים יקרים

 

היום אני רוצה לדבר איתכם על הקטנות והשפלות והשלכות וכיצד זה משפיע על הזוגיות.

 

השבוע ראיתי מודעה באתר הכרויות על גבר שרוצה אשה עם חוש הומור שיודעת גם לצחוק על עצמה וזה ישר הדליק לי נורה אדומה

נזכרתי במטופלת שהיתה לי שבן זוגה נהג לצחוק עליה לפני כל החברים שלו ללעוג לה ושכולם צחקו עליה ולעגו לה וכשהיתה מגיבה היה אומר לה מה אין לך חוש הומור? באמת? חוש הומור שמקטין את האחר ומגדיל אותך?

 

אז זה לא סוד שיש אנשים שלא בטוחים בעצמם וכדי להרגיש גדולים הם מקטינים את האחר כי הם לא בטוחים בעצמם ובעוצמתם כאלה שחושבים שהם קטנים ולכן כדי להיות גדולים מקטינים את האחר.

 

היתה לי פעם מטופלת שכל פעם שבעלה היה חוזר הביתה היא היתה נכנסת לכוננות ספיגה כי תמיד היו לו תלונות ומענות והיה מקטין אותה מול הילדים ואפילו משפיל אותה. עד כדי כך שלעיתים לא היתה לה מילה מול הילדים.

 

בתכלס הקטנה והשפלה הם ילדים של קורבנות כלומר כשמישהו מרגיש חזק הוא מקרבן את האחר וההיפך

 

מצד אחד מה שעשתה אותה אישה שנמאס לה מההקטנות וההשפלות היא ביקשה עזרה מחברה וברגע שבעלה התחיל שלה קוד לחברתה שמיד התקשרה למשטרה ותוך כדי שהוא השפיל וצעק עליה המשטרה נכנסה אליהם הביתה ראתה את המחזה ולקחה אותו לבלות לילה במעצר מיד אחר כך יצא נגדו צו הרחקה.

 

אך כדי לשנות את אותה תודעה אותה אישה הבינה שהיא חייבת גם לעשות. ריפוי בתוכה וכך הגיעה לטיפול

 

בטיפול עצמו עלתה תודעת השפלה הן בילדותה מול אמה שהיתה משפילה ומקטינה אותה מול אחיה וחבריה היא היתה זו שתמיד צחקו עליהם שדרשו ממנה לנקות את הבית ובודקים אותה ואם לא היה לרצון האמא היתה מענישה בהרחקה מחברים וצוחקת עליה לפני החברים.

 

כמו כן גילינו גלגול בו היתה שפחה גם שם חוותה הקטנה והשפלה מול גברים שונים ואותה תודעה נצרבה עמוק בתת מודע שלה.

 

 חשוב שנזכור שכולנו שווי ערך ביננו ואין לאף אחד זכות להקטין ולהשפיל אותנו וכשמישהו משפיל אותנו זה אומר שאצל שני הצדדים קיימת התודעה הזו.

 

כדי לטפל בכך

ראשית, לזהות שאנו נתונים ל קטנה והשפלה.

יש אנשים שחושבים שדרך הקטנה והשפלה הם חווים אהבה כי זו הדרך היחידה אותה הם מכירים.

לכן לפני הכל חשוב להבין שהקטנה והשפלה אינן שיקוף לאהבה אלא לכוחנות וקורבנות.

 

ברגע שמבינים לבקש עזרה לטפל בכך להגיע לשורש לחוויות המקוריות שיצרו את אותה תודעה ולעבור שם ריפוי שחרור וסליחה מול. מי שפגע ומולנו כי אנו חתמנו חתימה נשמתית לעבור את אותו שיעור.

 

ואז לשחרר את אותן אמונות מגבילות שנוצרו מהחוויות שחווינו של הקטנה והשפלה ולהחליפן באמונות תומכות שאנו שווים אהובים מוערכים שלמילה שלנו ולמעשינו יש ערך.

 

ברגע שננקה את התודעה ונשנה אותה נתפלא לגלות שהאנשים שיגיעו למרחב שלנו השתנו. יגיעו כאלה שיראו אותנו את מי שאנו באמת כאלה שיידעו להעריך אותנו על מי שאנחנו,, אמת.

 

ואיך זה ישפיע על הזוגיות

 

אם בזוגיות קיימת הקטנה והשפלה וצד אחד עובר את השינוי

א. זה עשוי להשפיע על הצד השני ונוכל לראות שינוי

ב. ברגע שנעבור שינוי תודעתי כבר לא נהיה באותו המקום וגם גבר שירצה להקטין אותנו נגיב לו בחזרה הוא ירגיש המוקטן ולכן יפסיק כי מאזן הכוחות לפתע משתנה

 

לפעמים פשוט יווצר פער כזה שהזוגיות תסיים את תפקידה וזה יגיע לפרידה או גירושים

 

בכל מקרה כדי לגשר על הפערים רצוי לעבור טיפול זוגי בו שני הצדדים ינקו את את התודעות הללו ותודעת שונות. כדי לגשר בין בני הזוג וליצור תקשורת מקרבת הרמוניה הקשבה והיכולת להביע כל אחד את קולו כשהשני מכבד ומקבל גם את השונות.

 

אז בא לכם לנקות הקטנה והשפלות שקיימות בתודעה?

 מי שמעוניין שישאיר בתגובה תהליך ואשלח לו באהבה ♥


לי-אור ♥♥

2 תגובות:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק
  2. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של דר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/ווטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק