יום שישי, 23 באוקטובר 2020

ריצוי מיני וכאבים במיניות

 

ריצוי מיני וכאבים במיניות

 

ובהמשך למאמר על ריצוי בזוגיות אני רוצה להסביר לכם על ריצוי מיני

 

כבר הבנו שריצוי אומר שאנחנו עושות משהו בניגוד לרצוננו ללא הקשבה פנימית, שישנה איזו אג'נדה איזה רווח משני אחר שנלווה שמשרת אותנו. זה יכול להיות שקט בבית, זה יכול להיות שלא תהיינה האשמות, זה יכול להיות כדי לא להרגיש רגשי נחיתות (כשהגבר אומר את לא מינית לא רוצה לשכב איתי), או כל דבר אחר.

 

ריצוי זוהי תודעה שמגיעה מקורבנות זוהי תודעה שנצרבה במהלך אלפי שנים בתודעה האישית והקולקטיבית הן לנשים והן לגברים.

 

מעט סריקה כרונולוגית

בתקופת המערות גברים שמרו על הנשים הם הרי הציידים,הנשים בתמורה שכבו איתם מתוך הצורך בהגנה אם לא, היתה חשופה להישרדות.

 

לגברים נצרבה אז כבר התודעה שהם החזקים וידרשו ויקבלו לא באמת עניין אותם הרצון או אי הרצון הנשי.

 

מה שגרר בהמשך להפיכת נשים לשפחות  ניצול מיני, העברתן מיד ליד, במיוחד בתקופת העבדות כמו העבדות שהיתה של הלבנים את השחורים תודעת הריצוי נצרבה שכן היה זה עניין של חיים ומוות.

 

הדתות חינכו אותנו על ברכי האסור, אסור להיות מינית זו טומאה, ללכת צנועה ועוד אך כשמתחתנות אז כבר חייבות להיות מיניות.

איך פתאום אמונות שאיתן גדלים כל החיים יכולות להשתנות בן רגע? זה הרי אבסורד

 

גם אמהות שאומרות לבנותיהן אחרי הנישואין אם לא תתני לו יחפש בחוץ או יעזוב אותך. לצערי לאחרונה שמעתי זאת שוב, גם ב 2020 וזה ממש עצוב.

 

נכון שהתפתחנו  משם ואנחנו חיים בחברה יותר פתוחה, מתירנית אך עדיין זה קיים.

 

היתה לי מטופלת שכל חיי נישואיה לא התחברה למיניות אך ידעה שכדי לשמר את נישואיה ומקום בטוח לילדיה היא חייבת  גם יחסים אינטימיים, אז בשבילה זו היתה משימה יומית, בה סבלה מדי יום אך ידעה שהיא חייבת, זה ריצוי.

 

היתה לי מטופלת אחרת שבגיל 20 חוותה מבן זוגה אינוס אנאלי הוא לחץ למרות שהתנגדה, בסוף הסכימה וגם כשכאב לה ובכתה הוא לא שמע אותה, ההחלטה היתה מתוך ריצוי, לא כי רצתה, לא כי נהנתה אלא כדי לרצות אותו שיפסיק לחפור לה. והמחיר לכך היה כבד.

 

חשוב להבין משהו קריטי הוגינה הנשית היא ישות עצמאית ורגישה מאוד, היא לב ליבת הנשיות וכשהיא נפגעת, נפצעת היא מגיבה, כך קורה שנשים בהתחלה חוות יובש נרתיקי, ממשיך דרך דלקות ופטריות חוזרות ונשנות מבחינת אותה ישות יש דלקת אין מיניות אין ריצוי היא ניצלת

 

כך קורה גם עם דלקות בשלפוחית השתן ועוד.

 

וכל אותו ריצוי שקיים בכלל וריצוי מיני קיים כתוצאה מאותן חוויות שחווינו במהלך חיינו הנשמתיים שיצרו אמונות שמזמן סיימו את תפקידם.

 

נושא נוסף שמאוד משמעותי לדעת הם כאבים במיניות.

 

ישנן נשים רבות שחוות כאב בזמן חדירה או כאב תוך כדי הגעה לאורגזמה דגדגנית מה שגורם להן לא לרצות להתקרב למיניות.

הן מבחינתן חושבות שמשהו מקולקל אצלן במיוחד שלרפואה הקונבנציונלית אין מענה והן נשארות עם התסכול.

 

כבר הסברתי שהוגינה שלנו היא ישות עצמאית, נושמת בפני עצמה, לב ליבה של הנשיות והכאב הוא מענה לפגיעה.

 

פגיעה יכולה להיות מינית, יכולה להיות קורבנית, ויכולה להגיע מגלגולים קודמים.

 

היתה לי מטופלת למשל שבאחד הגלגולים חוותה את טקס הבריתה המזעזע וזמן מה אחריו מתה מדימום יתר. הכאב במקום נצרב לה בצורה כל כך חזקה שהיא חוותה אורגזמה דגדגנית ככאב חד שתמיד הביא אותה לבכי, כשריפאנו את אותה טראומה, הכאב שוחרר ויכלה לחוות אורגזמה דגדנית מתוך הנאה ולא מתוך סבל.

 

נשים שחוות הטרדות מיניות, ניצול מיני, אלימות וקורבנות לא רק שהן לא נהנות ממיניות הן סובלות מכאב. עם זאת יש כמובן את הקבוצה של נשים שהולכות לצד הפוך של מיניות כמענה לכל כאב רגשי אך בתחום זה איני מתמקדת היום.

 

מצבי הקיצון של הכאבים הינו וגיניסמוס שזה סגירה של הוגינה כך שלא יכולה להתאפשר חדירה בכלל. גם כאן המצב נוצר כתוצאה מטראומה שנחוותה והוגינה סגרה את עצמה כדי לא להפגע שוב.

ראי מאמר בנושא

וגיניסמוס

 

אז מה ניתן לעשות כדי לפתור את הכאבים התסכולים התחושה שאני מקולקלת כי אני לא יכולה לקיים יחסים אינטימיים פוריים ומענגים?

 

התהליך במהותו עובר דרך התת מודע, לשחרור חוויות וטראומות שיצרו את אותם כאבים כמגננה, שיחרור, ריפוי, סליחה לעצמי ולמי שפגע בי, ודרך כך שינוי אמונות שצרובות בתת מודע ומנהלות אותנו.

 

מזמינה אותך לפני הכל לקבל ממני את מדיטציית שחרור הריצוי השאירי הודעה בפרטי.

 

כמו כןשמרגישה שהתחברה ומעוניינת בשיחת יעוץ מזמינה אותך לשלוח לי הודעה בפרטי

 

באהבה

לי-אור 💜 💛

תגובה 1:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק